سوالات متداول

حساب کاربری

چطور می‌توانم در سایت ثبت‌نام کنم؟

شما می‌توانید با فشردن دکمه "ثبت‌نام" یا کلیک بر روی آیکن "حساب کاربری" در منوی بالای صفحه و پر کردن اطلاعات مورد نیاز، به راحتی در سایت ثبت‌نام کنید. برای ثبت نام تنها نام و شماره تماس کافیست.

کد تایید شماره برای من ارسال نمیشه؟

طبق سیستم ثبت نام لطفا ۶۰ ثانیه صبر کنید و اگر بعد از این مدت کد برای شما پیامک نشد، روی دکمه "ارسال مجدد" کلیک کنید. اگر همچنان مشکل داشتید میتوانید با پشتیبانی سایت در تماس باشید. (اینجا کلیک کنید)

آیا امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری وجود داره؟

 بله! بعد از ورود به حساب کاربری، وارد صفحه حساب کاربری خود شوید و بخش "جزئیات حساب کاربری" را انتخاب کنید. از این قسمت میتوانید اطلاعاتتان را تغییر دهید.

جهت تغییر آدرس میتوانید از صفحه حساب کاربری به بخش "آدرس ها" مراجعه کنید و از دکمه "ویرایش" آدرستان را ویرایش کنید. (دقت کنید اگر بعد از ثبت سفارش آدرس را تغییر دهید، سفارش به آدرسی که از اول برای سفارش ثبت شده ارسال میشود.)

دسترسی سریع:
ویرایش اطلاعات کاربری
ویرایش آدرس

برای خرید از سایت حتما باید عضو بشم؟

خیر! نیازی به حتما ساختن اکانت نیست. گرچه ساختن اکانت پیشنهاد میشود. زمانیکه شما ابتدا عضو سایت شوید سپس خرید کنید، دسترسی راحتتری به گزارش خرید، وضعیت سفارش ها و ... دارید.

محصولات

تمامی محصولات شما برند و اصل هستند؟

تمامی محصولات این سایت گارانتی کیفیت دارند. و در صورتی که کیفیت محصول مطابق تمایل شما نباشد تا ۲۴ امکان مرجوعی وجود دارد.

من نمیدوم کدوم محصول مناسب منه. کسی هست به من مشاوره بده؟

بله البته! ما مشتاقانه آماده مشاوره و کمک به شما هستیم.

روش های مشاوره:
۱. از طریق مشاوره آنلاین در سایت
۲. دایرکت زنکو zenko_ir@  اینستاگرام
۳. پیام دادن در واتساپ ( روی متن کلیک کنید. )

ثبت و پیگری سفارش

بعد از ثبت سفارش چند روز زمان میبره محصول به دستم برسه؟

ارسال بسته های پستی بعد از تحویل به پست بین ۳ الی ۵ روز کاری به دست مشتری میرسد.

چطور میتونم سفارشم رو پیگیری کنم؟

با ارسال پیامکی کد رهگیری مرسوله های پستی بعد از ارسال برای خریداران، جهت اطلاع از موقعیت مکانی سفارششان در هر لحظه امکان پیگیری سفارش وجود دارد. همچنین میتوانید با مراجعه به بخش پیگیری محصول (اینجا کلیک کنید) با وارد کردن شماره تماس یا شماره سفارش، از آخرین وضعیت سفارش باخبر شوید.

در چه ساعاتی از شبانه‌روز می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

شما می‌‏توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته سفارش خود را ثبت نمایید. رسیدگی و پردازش سفارشاتی که در ساعات غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین روز کاری بعد انجام خواهد شد.

آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا میتوانید درخواست بازگشت محصول خود را ثبت نمایید. اما حتما به این نکته توجه نمایید کالای باز شده و خروج از حالت اولیه آن به هیچ عنوان امکان بازگشت ندارد.

میتونم محصولم رو با محصول دیگری تعویض کنم؟

خیر، امکان تعویض با محصولات دیگر وجود ندارد. شما میتوانید با رعایت قوانین مرجوعی محصول را مرجوع کنید و هزینه آن را دریافت کنید.

من میخوام محصولم رو مرجوع کنم. چه کاری باید انجام بدم؟

با مراجعه به لیست سفارش خود، همچنین در واتساپ یا پیج اینستاگرام و حتی با ارسال ایمیل میتوانید درخواست خود را ثبت کنید.

در نهایت این اطمینان را میدهیم تمامی محصولاتمان اصل و اورجینال هستند. میتوانید قبل از خرید تمام محصولات، را به دقت بررسی و اطمینان حاصل کنید که تمامی کالاها مطابق با استانداردهای کیفیت و اصالت هستند. و به مشتریان به شکل واقعی عرضه میشوند.
در کل، ارائه اطلاعات دقیق و صادقانه در مورد محصولات، تاکید بر اصالت و کیفیت و همچنین توسعه روابط مثبت با مشتریان، میتواند از نکات مثبت سایت میباشد.

آیا می‌توانم کالایی که موجود نیست را رزرو کنم؟

خیر، در حال حاضر امکان رزرو کالا، برای کالاهای ناموجود وجود ندارد؛ اما با کلیک روی لینک «موجود شد، خبرم کن» در صفحهٔ محصولات ناموجود (در صورتی که از پیش وارد حساب کاربری خود شده باشید)، به‌محض موجودشدن محصول در فروشگاه، از طریق پیامک، مطلع می‌شوید.

آیا می‌توانم سفارشم را به نشانی دیگری ارسال کنم؟

بله، هنگام نهایی‌کردن سفارش، در مرحلهٔ «اطلاعات شخص گیرنده» می‌توانید آدرس جدید را وارد نمایید.

پرداخت

چطور می‌توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟

به روش پرداخت آنلاین (یا اینترنتی)؛ با استفاده از کلیهٔ کارت‌های بانکی عضو شبکهٔ شتاب و از طریق درگاه‌های اینترنتی موجود در سایت.

آیا برای پرداخت مبلغ سفارش، می‌توانم آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایم؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت اقساطی وجود ندارد.

درگاه خطا میدهد!

با توجه به مقررات سنگین سامانه شاپرک به جهت حفظ امنیت در پرداخت های اینترنتی ممکن است در هنگام پرداخت با خطاهایی مواجه شوید که کاملا طبیعی است. در اینجا (کلیک کنید) لیستی از انواع خطاها و علت آنها را میتوانید مشاهده کنید.

پیشنهاد میشود اگر وجه از حساب شما کسر شده و خطا مشاهده کردید، تا ۷۲ ساعت منتظر باشید. در اغلب خطاها هزینه کسر شده طی ۷۲ ساعت به حساب شما بر میگردد.

اگر هیچ کدام از راهنمایی های بالا پاسخ مناسبی برای مشکل شما نبود میتوانید با شماره ما تماس بگیرید تا همکاران واحد فنی شما را راهنمایی کنند.

دسترسی سریع:
راه های ارتباط با ما

بعد از پرداخت صفحه سفید نشان داده میشود!

اگر پرداخت شما موفق بود (پیام موفقیت آمیز بودن واریز را مشاهده کردید.) و بعد از آن صفحه سفید نشان داده شد، کافیست یکبار به حساب کاربری خود قسمت سفارش ها (کلیک کنید) بروید. در این لیست سفارش های خودتان را میتواند مشاهده کنید. اگر سفارش شما با وضعیت “موفق” ثبت شده، به این معناست که خطایی رخ نداده و باید منتظر ارسال کالا باشید. ولی اگر وضعیت سفارش خود “لغو شده” یا “ناموفق” هست (در صورت کسر وجه)، با بخش فنی سایت در تماس باشید تا این مورد بررسی شود.

همچنین پیشنهاد میشود در صورت کسر وجه و وضعیت سفارش ناموفق، تا ۷۲ ساعت منتظر باشید. در اغلب خطاهای پرداختی تا ۷۲ ساعت وجه کسر شده، به حساب شما واریز خواهد شد.

دسترسی سریع:
راه های ارتباط با ما

با اینکه هزینه پرداخت شده اما هنوز در حساب کاربری سفارش ثبت نشده

لطفا به قسمت سفارش های حساب کاربری خود بروید. (کلیک کنید) در اینجا سفارش ها به همراه وضعیت آنها نوشته شده. اگر سفارش شما وضعیت “لغو شده” یا “ناموفق” را داشت و شما هزینه محصول را کامل پرداخت کردید، با واحد فنی ادترولی در تماس باشید تا این مورد بررسی شود.

با توجه به قوانین پرداخت های اینترنتی، پیشنهاد میشود تا ۷۲ ساعت بعد از پرداخت منتظر باشید. در اغلب خطاهای پرداخت اینترنتی، در صورت کسر وجه، طی ۷۲ ساعت آینده به حساب شما واریز خواهد شد.

دسترسی سریع:
راه های ارتباط با ما

هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، آیا پرداخت اینترنتی در سایت شما امن است؟

امنیت پرداخت مشتریان، برای مجموعه زنکو اولویت اصلی است. به همین دلیل، سیستم پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده است که حفاظت از اطلاعات شما را تضمین کند و همچنین راحتی شما را حفظ کند. دریافت گواهی امنیتی SSL و نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تنها بخشی از تدابیری است که زنکو برای افزایش اعتماد شما عزیزان و تضمین امنیت پرداخت های شما انجام داده است.

ارسال

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

کلیهٔ سفارشات از طریق پُست پیشتاز و توسط شرکت پُست جمهوری اسلامی ایران ارسال می‌شود.

هزینهٔ ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال، اتومات از سامانه محاسبه میشود.

بعد از ثبت سفارش چند روز زمان میبره محصول به دستم برسه؟

ارسال بسته های پستی بعد از تحویل به پست بین ۳ الی ۵ روز کاری به دست مشتری میرسد.

سایر

خطای ۴۰۴ چیست و چرا من با این خطا مواجه میشم؟

خطای ۴۰۴ زمانی رخ میده که شما دنبال چیزی که وجود خارجی نداره هستید! برای مثال صفحه ای قبلا در سایت وجود داشته ولی حذف شده. شما اگر آدرس اون صفحه رو بزنید خطای ۴۰۴ دریافت میکنید. اگر شما به این صفحه هدایت شدید دقت کنید که آدرس صفحه به درستی نوشته شده باشه. اگر صفحه وجود داشته باشه ولی آدرس رو اشتباه وارد کنید باز هم خطای ۴۰۴ دریافت میکنید. پس به آدرس صفحه هم دقت کنید.

در نهایت اگر مشکلتون برطرف نشد با ما در ارتباط باشید تا این مورد بررسی بشه.

دسترسی سریع:
راه های ارتباط با ما

برخی مواقع سایت اصلا کار نمیکنه و خطای سری ۵۰۰ دریافت میکنم!

خطاهای سری ۵۰۰ مثل ۵۰۳ همگی از سمت سرور سایت هست. به این معناست که سرور در حال حاظر قادر پاسخگویی نیست. برخی از این خطاها به دلیل شلوغی سرور میتونه باشه. پس اگر خطای سری ۵۰۰ رو دریافت کردید ساعاتی بعد مجددا سایت رو بررسی کنید.